İlk hamilelğimde çok halsizdim yerimden kalkamıypdum çorabımı bile giyemiyodum mide bulantım çoktu kusmaktan 50 kg düşmüştüm bu böle 2 ay sürmüştü şimdi 2. Ye hamileyim korkuyorum gene aynı şeyeleri yaşarım diye ve üstelik bitane çocukla halsizlik vurursa çocuğuma bakamam diye korkuyorum her hamilelik aynımı oluyo