Tosbigin_Annesiii Mehaba çocuğum bugün Menenjit aşısı oldu, bexero ne nimrenix sağ ve sol bacaktan olmak üzere, ateşi var birazcık 37 derecelerde sizler nasıl bir yan etki gördünüz bilgilenelim
bebemiz Tosbigin_Annesiii ben 37 görünce calpol verdim çünkü hızursuzluğu da çok vardı sürekli ağlıyordu. Doktorumuz da huzursuzluk çok olursa verin demişti. 6 saat sonra tekrar verdim. Sabah yine ateşi çıkıyordu yine verdim. Toplamda 3 defa . İkisi olunca ağır gelmişti
traineemom Tosbigin_Annesiii Nimenrix pek etkilememişti de Bexsero ilk dozda hastanelik olmuştuk. Ateş, bacak ağrısı vardı üstüne bir de boğazı şişmişte yutkunamıyor gibiydi. Boğaz da hassasiyet da yapabiliyormuş. Çok korkmuştum.
accountant Tosbigin_Annesiii 37.2ye kadar yükselmişti bizimde üzerini soydum zıbınla yatırdım o gece daha yükselmediği için ilaç vermemiştim kontrol edin sık sık
aysebb Tosbigin_Annesiii Bexero yapıyor ağrı ve ateşi. Calpolle durumu yönetin başka bir yan etkisi olmadı
sarikavun Tosbigin_Annesiii asi sonrasi doktoru odasindayken daha calpol verdi ayni gun 9. Ay asisini da yaptirdik. Ama sukur hafif bi hiysuzluk disinda bi sorun olmadi
minikselim Tosbigin_Annesiii iki aşıyı aynı anda mı yaptılar ilk defa duydum bunu biz ilk beksero sona nimenrisx sonra tekrar bezsero olduk ilk dozlar etkisiz geçti ama spn aşıda geçen hafta ateşlendi 38 galan oldu bacağı çok ağrıdı ben direk ateşlendiğinde duş aldırıp calpol veriyorum hemen düşüyor
yasemin0000 Tosbigin_Annesiii 1 yaşına kadar yaptırdığım tüm aşılarda öyle abartılacak bir belirti huzursuzluk yaşamadık çok hafif ateş olmuştu. 9 ve 12 ay menenjit aşıları (ikisi birden yapıldı) ateş huzursuzluk gece sürekli uyanmalar. Menenjit aşıları bizi çok etkiledi açıkçası 2 gün