7 buçuk aylık bebeğim var. Ben anne yanı beşiğe yatırıp kendi yatağıma uzanıyorum bazen pat pat bazen hiçbir şey yapmadan bazen elini tutarak uyutuyorum. Çoğu zaman yarım saat şansım varsa 50 dakikaya kadar uyuyor. Benim dışımda kimseyle yatağında uyumuyor. O yüzden ben işteyken annem kucağında sallamadan uyutuyor. Sonra emzirme yastığına yatırıyor. En az 50 dk çoğunlukla 1 buçuk saat uyuyor. Olay emzirme yastığı mı anlamadım ya da benim evde olduğumu mu hissediyor acaba bir tek biz mi bu durumu yaşıyoruz