suuperisii Sezeryandan sonra nefes darlığı öksürük yaşayan var mı özellikle yastığa başınızı koyduğunuzda sürekli öksürük hissi geliyor mu ya da hirilti
Scherbatsky Bende de var. Artık 21 gün oldu amma geçmedi. Tam aksine artıyor gittikçe. Ameliyat sonrası normal diyorlar. Siz pekmezle süt felan karıştırın için. İyi gelir
suuperisii Scherbatsky her şeyi yaptım ama geçmiyor biraz öksürük zaten vardı ama bu bambaşka bir sey