Merhabalar. Şu an 4 aylık bir oğlum var. Yenidoğan döneminde gece 4-5 saat uyuduğu oluyordu ve ne yaparsam yapayım asla uyandıramıyordum. Benim doktorum gece 4 saate kadar uyumasının sorun olmayacağını gündüz emzirme sıklığını 2 saate çekmemi söylemişti ve sürekli bez takibi yapmıştık yenidoğan için günlük 6-7 çişli bez varsa, kilo alımı yeterliyse uyuması da sorun olmayacaktır. Tabii yine de içiniz rahat etsin doktorunuza da danışın.