Bebeğin biberonu ısırır gibi yapıp çekmesi süt akışıyla ilgili olabilir ya da doymuş olabilir. Benim bebeğim genelde doyduğunda bunu yapıyor. Bazen de süt istediği hızda gelmediğinde aynı davranışı gösteriyordu. O zaman biberon başlığını değiştirip daha hızlı akışlı olanı kullandım ve problem çözüldü. Hatta bazen sinirlenip bir süre ağladığı da oluyordu. Bu yüzden dikkat etmek lazım; tok olduğunda da yapabiliyor. Benim bebeğim doyduğunda biberonu ısırıp çekiyor, ben de doyduğunu anlayıp biberonu alıyorum. Benim deneyimim bu şekilde. Ama bence senin bebeğinin ki doymusluk doydugu için bu şekilde yapıyor olabilir sen doymadigini düşünüp meme ve mamada ısrar ediyorsan oda içmeye çalışıyor o nedenle sinirleniyor olabilir .