Ya aynı biz de öyleyiz. Alerjik olabilir deniyor ama benim anlamadığım bunca zaman benim çocuğum doğru düzgün calpol içmedi. Kreşe ne zaman başladık evde masanın üstü yok eczaneye döndü. Yani bu alerji de kreşi mi bekledi anlamıyorum. Zaten öksürükten önce ateş geliyor yani enfeksiyon olduğu belli ama doktor alerji ilacı verip gönderiyor gerçekten bıktım. Bir başka doktor da alerjik bünyeli değil diyor.