4-5 senedir atopik egzama ile uğraşıyorum 2 ay önce astım olduğumu öğrendim fev1 testi 51 çıktı üç gün önce de ürtiker oldum ilk ve tam alevli anına yakalandım Eskişehir de ki doktorlar Ankara’ya alerjşye sevk etti şimdi konu şu ki egzamadan çok yorulmuşken ürtikerle uğraşmakta çok yoracak beni alerjik bünyem olduğu için cildiye doktoru kronik ürtiker olabilir dedi sıkıntı yada anlık kaynaklı olduğunu düşünmüyorum dedi başına gelen var mı alerji konusunda uğraşanlar bana bir fikir verebilir öi