dilaraozr Bebeğim 5 günlük. Düşük ağırlıklı doğduğu için ilk 3 gün mama takviyesi ile anne sütü verildi kakasını günde 3 defa yapardı. 2 gündğr sadece anne sütü veriyorum kaka yapmadı hiç ama karnı sert değil çişe çıkıyor. Normal midir
HELELEKADIN dilaraozr normal 10 güne kadar yapmayabilir zorlanırsa kendini sıkmasından ıkınmasından karnının sertliğinden anlarsın o zaman doktora başvurun şuan endişelenme
dilaraozr HELELEKADIN teşekkür ederim kaygılandım ilk çocuk olunca 1-2 damla şeklinde geliyor. Hastanedeyken eve geçince ilk 3 gün günde 3 defa kaka yapıp şimdi yapmayınca korkmuştum.
HELELEKADIN dilaraozr öyle oluyor benim oğlum da 2 haftalıktı günde 5 defa yapıyordu büyük tuvaletini çocuk doktoru probiyotik verdi iki gün kullandım çocuk tamamen yapmayı bıraktı probiyotiği de braktim sonra 7 8 günde yapmaya başladı zamanla düzeldi hergün yapmaya başladı