Minikprenses_1 Kızlar erkek bebek ve kız çocuk bayramlık öneriniz var mı 🥰 Tarz farklı güzel duran yada kardeşler arası uyumlu önerilerinizi bekliyorum Bebişler için sordum ama tesettür de de öneriniz varsa beklerim 😂💃🏻
Noname21 Minikprenses_1 valla 6 yas üzeri için bende arıyorum Ben bunu aldım aöa hayalimdeki başkaydı
Durunun_annesii0 Minikprenses_1 nerde yaşiyorsunuz bilmiyorum ama fulla moda çocuk reyonunda çok güzel bayramlık kombinler var hemde uygun fiyata en fazla 1200 gördüm o da elbiseyi galiba kot pantolonla kot şortla salaş alt üst takımlar vs çok güzellerdi kızlarım var şimdilik bir dahaki bayrama inşallah kendimde ordan kombin yaptım özellikle tesettür için çok güzel kombinler var😍
aysekuzey Minikprenses_1  bayrama 10 aylık olucaz inşallah öndeki gri takımı aldım birde siyah kadife yelekli sweatshirt ile 3 lü takım aldım İstanbuldaysaniz bu mağazaya bakmanızı öneririm hem çok çeşitli hem çok uygun fiyatları
Minikprenses_1 Noname21 giyilmiş hali var mı yüzü gözükmeden atsanız güzel duruyor aslında güle güle giyinsin prenses ☺️
Noname21 Minikprenses_1 yok ama dur giydireyim hakikaten hiç denemedik ama çocuğunuz 5 yasını geçmediyse birhayalbirçocuk sitesini öneririm çok şeker şeyler var
Minikprenses_1 Durunun_annesii0 hem çocuk hem yetişkinler için mi var bir bakayım güvenilir mi acaba daha önce alışveriş yaptınız mı ☺️
Minikprenses_1 Noname21 MasaAllah çok da güzel olmuş bende bir bakayım bunada güle güle giyinsin insallah🌸☺️
Durunun_annesii0 Minikprenses_1 Antalya da yaşıyorum burda mağazaları var ordan alıyorum ben ne yalan söyleyeyim kendime hep ordan alıyorum 10 senedir ordan giyiniyorum çocuklarıma da aldığım oldu beğeniyorum ben İnternet sitesinden yapmadım kargo durumunu vs bilmiyorum o yüzden ama güvenilir sayfa
Noname21 Minikprenses_1 teşekkür ederim kızımda çok beğendi çocukluğumdaki gibi karşısına astım dedim yatarken baka baka uyu 😀
Minikprenses_1 Noname21 ah ne güzel günlerdi heyecanla beklerdik bayramı yatağımızın başına koyup 🥰 Kırmızı bir babetle de çok uyumlu olur 🤌🏻
Durunun_annesii0 lisansli_Mom49 ben zayıf bir insanım kalıpları bulmam zor oluyor genellikle over size alırım pantolonları çok güzel özellikle pantolon bulamayan brğenemeyn ordan alıyorum sitede yazıyor zaten over size olan beğendiniz birşey varsa gördüğüm baktığım ürünlerse yorumlayabilirim 😊😅
Durunun_annesii0 lisansli_Mom49 çocuklar içinde kızım uzun boylu 3.5 yaşında elbiselerde dahil 5 yaş alıyorum baya giyiyor galiba tam kalıp oluyor 😃