sedanurs benimde kızım sarılık olmuştu uzun sürmüştü ancak emzirme danışmanı ve doktor biberon önermedi meme reddi olur diye, bebek kolayına geleni seçer, emzirmeye zorla demişlerdi, biliyorum uyandırmak çok zor ama sabredin bence geçer inşallah kilo alımı iyiyse doüru yoldasınız demektir