ummukygsz Bir saat önce iftar hazirligi yapıyordum mutfakta çakmak ocağın kenarındaki mermerde kalmış nerde oldugunu hatırlamıyorum dikkatimi cekmemisti alttada fırın yanıyor onun sicagida üste vurmuş baya o ısıyla sanirim suratıma güm diye patladı o kadar korktumki kalbim ağzıma geldi yanımda eltim kayınvalidem falan vardı hepsi koştular tuttular kolumdan falan lavaboya gittim aynaya o kadar korkarak baktım ki çok şükür bişey olmadı hafif saçımın önünden yanmış burnumun içi gelecegimden daha temiz gözüküyor 😌işin espirisi burun içi tertemiz tüyler yanmış burnumun ucu hafif yanmış sanirım orda biraz acı yanma hissi var haricinde sıkınti yok çok şükür ccokk ama cokk korktum Allah dedim gittik herhalde aman siz ocağın yanına çakmak koymayın buraya da yazmak istedim Allah korusun
[silindi] ummukygsz burnumun içi gelecegimden daha temiz gözüküyor 😌 Ya çok güldüm 😂😂😂 geçmiş olsun Allah beterinden korusun. Çakmakları falan sıcakta bırakmamak lazım 🥹🥹
ummukygsz [silindi] çok sagoluuun gerçekten hiç böyle bişey görmemiştim korkutucuydu hshshs valla aynaya bı baktım tertemiz nefes alisim bile degisti
ummukygsz [silindi] yok ya çok şükür kayinvalidemlerdeyiz onlarla oynuyordu bebeğim zaten kalpten rahatsız olduğu için gelmiştik bı süredir kadın bı daha gidecekti zaten panik atak var
anonimli Aa dur gidip çakmağı alayım ordan o zaman. Geçmiş olsun canım, burnun temizlenmiş oldu😂🤦🏻♀️işin esprisi tabi bu, gerçekten Allah korumuş Burnuna krem yada kantaron yağı varsa sür, iz kalmaz yanmayı alır
ummukygsz anonimli çok sağolun gerçekten alın alın cakmaklari aynen hiç bu kadar temiz gormemistim 😀 aleo Vera surdum kantaron falan yok kayinvalidemlerdeyiz de
anonimli ummukygsz silverdin yanık kremi de iyi geliyor eğer eczaneden alabilme durumunuz varsa İnşallah iz kalmaz🥰