Oğlum 15 aylik 1 haftadır öksürük doktora gittik ciğeri boğazı temiz dedi ama yinede antibiyotik yazmış önlem amacliymis almadım evde sarimsak kuru veriyorum günde 1 kere ve serum fizyolojik ile buhar yapıyorum oğlum gece ve uyurken hiç oksurmuyor uyanıkken hareket ederken oksuruyor bugün çörek otu yagi aldım 1 çay kaşığı icireyim diyorum aslında sırtına surecektim ama bi doktorun videosunda sırta sürülen hiç birsey ciğeri iyi etmez dedi bagisikligida fayda edermi kullananlar varmi acaba