Onetreehill merhaba benim oğlumda 3 ay 29 günlük aynı durumu yaşıyorduk . Doktorumuz etrafa ilgisi arttı dikkati dağıldığı için meme ile ilişkisi bu zamanlarda gündüzleri azalır gece daha yoğun emmek ister dedi. Hatta kilo alımı bu dönemlerde biraz yavaşlar tedirgin olacak bir durum yok. O yüzden artık takılmıyorum çünkü 3-4 saat geçince kendisi kana kana emiyor çok acıkıyor 😂😂🥰😘 Mızmızlanma olayı da o yüzden oluyormuş baskı hissettiği için 😂 bende aç uyudu diye stres olutordum ama öyle değilmiş . Siz de dert etmeyin 😍🙋🏼♀️