Merhaba. Bebeğini 40 günlük olana kadar 3 saatte bir uyandırıp emzirmelisin. Ayrıca aktif emmedigi göğsünü de emzirmeye çalış, en kotu sagip dolaba atarsın sütünü.Bebeginin doyup doymadigini günlük cisli bez sayısına bakarak anlayabilirsin. 40 gün boyunca memede yaşıyorlar, sonra bu süreç azalıyor, endişelenme hiç. Bir de kilo alımını takip ediyor aile sağlığı merkezleri oradaki ebelere de sorabilirsin yeterli olup olmadığını canim. Benim ilk bebeğim de çok kocuk doğdu, 2. Bebeğimin kilosu yine iyiydi. İkisinde de günlük ceviz, tahin-pekmez bunları tüketmeye çalıştım. İkisi de kısa sürede toparladı kendini