melisa20 bebek memeyi dogru kavrayamıyor o yüzden sürekli agrınız var. Memeler tam bosalmıyor olabilir.biliyosunuzdjr elbet ama Kahverengi bölgeyi tam almalı ve dudaklar dısa dogru dönmeli. Benimkinin bazen içe dogru kalıyor dudakları hatta dudagının tam ortası beyazlıylr kabuk atıyor bi zaman sonra. Bu sekilde cok dogru emmiş olmuyor.
Agrı ve yaralar içinde tahin alın üzerine cıkan o yagı sürün cok faydasını görürsünüz. Bana kremler fasa fiso geldi