Merhabalar bebeğim daha dört günlük kg kaybı olmuş doktor erken doğum olduğu için emzirme artı mama takviyesi şart dedi. Emziriyorum elimden geldiğince fakat mama olayı biberondam dolayı çok problemli. Bir ölçek mama 2 saatte bitmiyor bebeğim emiyor ama çekim ekstra yavaşmış Philips agent marka. Bana anne memesine yakın ve çekimi daha iyi yormayan biberın tavsiyelerinizi söyler misiniz? Mübarek ramazan ayında aradığımı bulsam çok dua ederim yıldım mahvoldum dört gündür sıfır uyku