1sen1ben1debebekk Kızlar az önce sağ tarafta kaşıntı oldu sonra gidip baktım aynaya sağ taraf şişmiş.Bu neden olabilir acaba?Doktora gidemiyorum yeni kimlik çıkardım gelmesine 4-5 gün var.Korktum biraz
kedili1anne 1sen1ben1debebekk Geçici kimlik kağıdı vermediler mi ? Jilet ile tüy temizliği yatıysan olmuştur
ChatGPTanne_ 1sen1ben1debebekk sevcanlisa Arkadaşım bu pazartesi günü ameliyat olucak o da daha yeni doğum yaptı sezeryan oldu ama o Sonda takılırken bile hemşireler bi şişikliğe denk gelmişler o yüzden baya zorlanmış 40 kontrolünden sonra gitmiş kendisi söylemeseydi böyle bi şişiklik var diye doktor da fark etmemişti Sonradan detaylı bakınca riskli bişey olabilir diyip ameliyat önermiş zamanla ağrı oluşacak oturmak bile zor olucak falan demiş gerçekten de öyle gün geçtikçe ağrıdığı için ameliyat olucak
1sen1ben1debebekk kedili1anne ayyy gerçekten akıl kalmamış evet verdiler😅Yapmıştım ama 3 gün önce bugün birden oldu.
sevcanlisa 1sen1ben1debebekk benim de iç kısımda hamileliğimin sonlarına doğru fark etmiştim normal doğum yaptım eylül ayında geçen ay kontrol ettim hala aynı şekilde iç kısımda şişlik var ama bir şey olsaydı 40 kontrolümde doktor söylerdi diye düşünüyorum ama yakın zamanda tekrar bir doktoruma muayene olmaya gideceğim iç giriş kısmında et var anlamadım
1sen1ben1debebekk sevcanlisa aynı problem bende de var ama benim doktorum sezaryenden dolayı ultrasonla karnımdan muayene etti vajinal muayene olmadım
aysenm sevcanlisa bende normal doğum yaptım ilki sezeryan 2. Normal aynadan bakınca sanki genişlemis gibi hissediyorum sizde aynı mı iyicd psikolojim bozuldu daha 34 gün oldu doğum yapalı
sevcanlisa ChatGPTanne_ benim dışta hiçbişy yok özellikle iç kısımda canım bakılırsa görünür sekilde içte kalıyor
1sen1ben1debebekk sevcanlisa yok böyle ilk defa şişti. Vajina girişindeki et parçasına siğil olabilir dedi sonuçlarda öyle durmuyor dedi devlet hastanesi ilgilenmedi.Zararı olmaz dedi gönderdi
ChatGPTanne_ sevcanlisa arkadaşımın da iç kısımdaymış işte Çünkü o sonda takılmasaydı veya doğum yapacak olmasaydı fark edilmiyotdı elini atınca sonradan oluşan şişlik ve ağrılardan sonra doktora göründü