5 aylık kızımda inek sütü ve çoklu besin alerjidi var geçen hafta alerji dontoruna gifene kdar kan ilacı başlamak istemedim alerji tetikler vs diye
alerji doktoru nevit veya bestiron önerdi bizde bestiron aldık ama kaç damla aç/tok kullanılacağı hakkında bilgi vermedi eczacı tok karnına sabah akşam dedi ama bana fazla geldi günde iki kez
Bestiron kullanan Alerjik bebek anneleri sizler hangi ölçüde ve açlık/tokluk durumuna göre nasıl veriyorsunuz