balbadem48 Kızım 21 aylık mamayı bıraktık ama kardeşi küçük ve ondan gördüğü için hala süt içmek istiyor pınarın devam sütünden veriyorum ama acaba hangisi iyidir paketli normal sütler mi pınarın devam sütlerimi yoksa kapıya gelen sütçüden mi almayılım
byrmm balbadem48 kapıya gelen sütleri doktorlar uzmanlar hiç önermiyo ya. Ben ne olur ne olmaz oğlumda hep pınar devam sütü verdim. Normal paketli vermedim belki bağırsaklarına ağır gelir diye. Çünkü küçükler daha.
Mavinarsuyu balbadem48 Birisi olacaksa illa eğer devam sütü. Ama dozunu kaçırmayın. Günde bir içse yeterli. Kefir veya ayran deneyebilirsiniz süt yerine. ☺️
suheyla92 balbadem48 devam sutu diyenlerin hic icerik okumadiklari cok belli. Gunluk sut alin yani pastörize süt. Ben olsam onu tercih ederdim ama az az verin cok alışırsa bi de bunu bıraktırmakla ugrasirsiniz
balbadem48 byrmm bende güvenmiyorum belki birşeyler katarlar diye ama markalar da güven vermiyor ki napcaz bilemedim
balbadem48 livanurvealpinannesi61 yani kardeşi mama içerken mamam diye ağlıyor içim gidiyo em azından günde 1 kez falan vereyim diyorum zaten ek gıda ile ilerliyor
adenalya balbadem48 Devam sütü diyenler bir de çok bilgili gibi konuşmaz mı 🥹 Canım devam sütleri çocuklar için hiç sağlıklı değil. Sözde çocuklar için ama maalesef içeriği çok farklı. Araştırmanı tavsiye ederim. Kapına gelen sütçüden de içirme. Onlarında bakteri olayları var o yüzden tehlikeli. En sağlıklısı günlük pastorize süt. 🙏🏻