yenibir_ sumeyyeirem ben bayramlık almayı bırakalı çok oldu be 🥹🥹 Ama oğullarıma bende arayış içindeyim h&M var aklımda gecen sene ordan almıştık ama bu sene bilmiyorum bakmadım açıkcası
Sonsuz18 sumeyyeirem İki kızım var bunları aldım bu kot ceketi de çok beğendim ama bakalım bayrama kadar indirim bulursam biraz pahalı geldi
sumeyyeirem Sonsuz18 canım o kıyafetin üzerindeki çantamı çok güzelmis ne kadara aldın ve nereden aldın
aysekuzey sumeyyeirem kendime siyah kumaş pantolon bordo gömlek aldım bebeğime de bir bu öndeki takımı aldım bir tane de siyah kadife yelekli takım aldım 