yaraliceylanim Selam hanımlar kızım 20 aylık sağdan soldan goruyo ve bu aralar abur cubura sardı. Sürekli evde de istiyoe herseyi yiyen bir çocuktan değil o yüzden varsa her bebeğin yoyecegi tarifleriniz yazarsanız sevinirim 🌺🙏
meloni yaraliceylanim patatesi haşla baharatını yüzünü vs ek tepsiye yay bi güzel ez börek gibi kes at fırına al sana ev yapımı cipsi
Mavinarsuyu yaraliceylanim Wefood markasının bisküvileri ve krakerlerinden alıyorum. Humm markasının kekleri ve kurabiyeleri güzel, meyve küpleride. Kuru meyveleri Og Natural alıyorum. Atıştırmalık konusunda çok katı değilim. Çok sık tüketmiyorlar ama bu üç markanın çoğu ürününü kullanıyorum atıştırmalık konusunda. Parka çıkarken, bir yere giderken yanıma alıyorum. Bazen evde bir şeyler izlerken yiyorlar. Zararlı olanları tüketmelerindense içeriği daha temiz olanları tüketsinler diye çabalıyorum çünkü görüyorlar ve istiyorlar. ☺️
livanurvealpinannesi61 yaraliceylanim fellas yada züber Marka alıyorum katkı yok ikisi de Doğal marka
kimbumadam yaraliceylanim Ben tarifleri uyarlıyorum genelde.. Keklerde kurudut,hurma Kurabiyelerde elma suyu konsantresi kullanıyorum. Paket gıda olarak humm,gerber,mixmey ve züber alıyoruz. Direkt bebek porsiyonu da yaptıklarım bunlar.
yaraliceylanim meloni teşekkür ediyorum Bi benzerini sosyal medyada gördüm aklımda ama bir haftadır yapicam insallah umarim beğenir 🙏🌺
Kaardelen meloni Katılıyorum. Bende genel de böyle yapıyorum ama büyüdükçe markette görüyorlar yada yaşıtının elin de, istiyorlar doğal olarak. Bazen alıyorum eve bir tane için de kalmasın diye.🥲