kedili1anne Kızlar antibiyotik sonrası bebekte ishal var Probiyotiklerde 2 yaş yazıyor Kullanabilir miyim hangisini alayım
yaraliceylanim kedili1anne yaa bende duydum ishal olmasa bile antibiyotik sonrasi prebiyotik oneriyolqr ama hiç kullanmadım belki kullanan biri çıkar bursa bekleyeyim
birerkekbirkizannesii kedili1anne ben kullandım gayeye kullanılır doktorumuz yenındıganken başladı hala da ara ara kullanıyoruz. Mırabayel dıye bısey ama doktorunuza danışın tabı
byzyldz kedili1anne enterogermina kids tavsiye ederim hem internette hem eczanede satılıyor çok yoğun ishalse sabah akşam çok yoğun değilse günde bir kere kullanıyorsunuz
gmzshn Evet ben iki çocuğuma da doğduğundan beri kullandım her probiyotiğin etkisi farklıdır bağışıklık için olanları aldım. Ek gıdaya başladığında yoğurt verdiğim günler vermedim sadece. Çoğu ilacın arkasında 2 yaş yazar ama doktorlar verir o sorun değil