5 ay 2 günlük bebeğim var 3 aydır mide koruyucu kullanıyorum ilk pantoprazol işe başladım şuan nexium kullanıyorum sanırım bu daha etkili sormak istediğim aylardır mide ağrılarım vardı 53 kilodan 47 kiloya düştüm resmen halsizlikten uykusuzluktan emzirecek gücü bişe bulamıyorum aranızda böyle bir süreç yaşayan oldu mu doğum sonrası galiba benim stres tetikledi helikobakteri ve orta derece de infalamasyon çıkmış endoskopimde tabi bu ağrılarım büyük ölçüde rahatladıktan sonra yaptırdım şimdi kilo almak istiyorum ama 2 çocukla yemek yapmak ev işi stres içinde nasıl olacak bilmiyorum