zarifhanims bence sarı çok şık bir elbiseymiş güle güle giyinin ❤️ ama acaba bayramda hava soğuk olmaz mı ya ben yani kazak falan bakıyordum kalın şeyler bakıyordum bu tarz elbise giyebilir miyiz acaba yani elbise giymeyi hiç düşünmedim açıkçası hava soğuk olur diye hatta bebeğime de kazak falan bakıyordum bayramlık çünkü bu aralar bayağı soğuk hava bayramda nasıl olur kestiremedim 😀