tgb80 merhaba ben yaptirmadim gerek duymadım sizin tercihiniz tabi ama isim yazili hediyelikler ya da resimli hediyelik bana saçma geliyor yakinlarimizjn dışındaki kişilerde olmasına gerek yok bence çok istiyorsanız bir asevine çocuğunuz adına bağış yapın ya da ağaç diktirin en azından faydalı bir yere paranızı vermiş olursunuz