Arkadaşlar yaklaşık iki aydır bebeğim geceleri beşiğinde ağlayarak uyanıyor tekrar uyutup yerine koysamda 10-20 dakika sonra tekrar ağlıyor bende kendi yatağımda koluma yatırıyorum o şekilde gayet güzel uyuyor ee tabi bende uyuyakalıyorum o şekilde uyuyoruz bazen uyanıyorum geri yerine yatırdığım oluyor ama kısa sürede tekrar uyanıyor. Sizce nasıl bir yol izlemem lazım yani beşiğinde uzun süre uyuması için ne yapmam gerek????