Aysenur5106 sakin sütünüzü damlatmayın beni yanlış anlamayın ama bana da aynısı Sağlıkocağı Dr dedi çocuğun kuşağı çok kötü oldu 3 aylıktı şimdi 6 aylık oldu yenice geçti süt damlattım orta kulak iltihabı oldu çocuğum hiç uyuyamaz oldu artık çocuk Dr gittik sen niye öyle yaptın dedi kız bende olanları anlattım sonra bizi KBB gönderdi kuzumun kulağını temizledi ilaç verdi görseydiniz yaradan ayar gibi iltihap aktı kulak kepçesi dolardı kuzumun kulağından 1,5 ay o şekilde iltihap aktı çok çektik ikimizde az daha Sağır olacaktı ama çok şükür kurtardık kusura bakma uzun oldu