duyguerl Kızlar oğluma özel sağlık sigortası yaptırmak istiyorum, yaptıran varmı? Ücretleri vs ne durumda acaba?
babylinda02 duyguerl benim kızım 6 aylık ebeveyn ile birlikte bakmıştık 28.000 çıkmıştı ikimize ama hala yaptırmadık 😆
BuzluKahve duyguerl Tamamlayıcı yaptırdık, 2 çocuk ve benim için toplam 41 bin lira ödedik. 5 muayene ve yatarak tedavi var
alikaspain duyguerl kızım 4 yaşında doğduğu günden itibaren yaptirdim avantajlı olduğunu düşünüyorum ben devlet hastanesinde çalışıyorum hiç goturmedim
zeynepkarakayaa Biz kızım dogduktan sonra Türkiye sigortadan yaptırdık 20 bin tam kapsamlı bizim sigorta