simseklivekalpli Sohbet postu da benden olsun💃🏻 Halen kadrolu ev hanımıyım ama ilerisi için planlarım var? Siz neler yaptınız, doğumla beraber ara mi verdiniz yoksa çalışıyor musunuz? 👀
hunilimomy simseklivekalpli özel sektörde hemşireydim ama hamilelikle birlikte ara verdim gurbette olduğumuz icinde daha geri dönüş yapamadım ev ahalisine hemşirelik yapiyorum mecburen 😂 ama işimi de çalışmayı çok özledim
123456777 simseklivekalpli hemşireyim, aynı zamanda fizyoterapide okumuştum sonuç , koca evine atandım😅 kadrolu maaşlı . Bebemin büyüdüğü zamanı bekliyorum çalışmak için.
sevvaalll simseklivekalpli Valla bende muhasebe okudum ama Direk anneliğe transfer oldum Şuan 4.5 yaşında ve 7 aylık iki kızım var Esnaf oldum 🤣 Kafe açtım eşimle birlikte işletiyoruz
orkide2 hunilimomy bende özel sektörde hemşireydim 5 yıl çalıştım evlenince şehir değişti gireyim işe diyordum hamile kaldım 🥹
Aklimideliricem Ben de acil tıp tekniseniydim özelde çalışıyordum çocuklardan dolayı bıraktım fizyoterapi okumuştum ondan da atamadım hala evdeyim djdjjdj
gizememre simseklivekalpli Tıbbi sekreterim hiç ara vermedim doğum izni harici tam gaz çalışmaya devam +1’ im ile 😂
Kedilivebebeli1 gizememre merhaba devlet hastanesinde misiniz özelde mi bende açıktan okuyorum da merak ettim ☺️