nnoktaa valla bende hep kizim olsun isterdim cok sukur kizim oldu bizim ailede erkek cocuk yok erkek cocuga hasrettik 😁 kaza kursunu bir oglum oldu dunyaya bedel oldu 😁 8 sene aradan sonra rabbim bir erkek daha verdi elhamdulillah cok sukur 3 ve son cocuk olarak adaya veda ettim Rabbim olmayanlara nasip etsin kucagı bos olan evlat hasreti ceken tum annelerin kucaklari dolsun ins 🙏🏻❤️