dsoylms Bu durumu yaşayan var mı bebeğim 11,5 aylık 2 hafta sonra 1 yaşında olacak ama hiç kelimesi yok sadece her şeye baba diyor. Bababba babildama var. Birde sürekli vurma davranışı var. Bunu yaşayanlar var mi 🥺
nnoktaa dsoylms her çocuğun gelişimi farklıdır. Arkadaşımın oğlu 18 aya kadar meme dışında bir şey dememişti şimdi 6 yaşında gayet güzel konuşuyor.
Susuu28_ dsoylms etrafimda gordukce bende uzuluyorum ya bugn 1 yas oldu kizim sadece baba dedi bazen anne diyor alkis bay bay yapiyor yurumek yok popo uzeri surunuyor pesimden geliyor artik istemedigi bisey oldugnda kendini geri atma huyu basladi
betusmrv dsoylms bizde 11.5 aylığız da normal ki çocuk daha ne desin aynı yani 1 yaştan sonra olur anlamlı kelimeler
disikurt42 dsoylms 1 yas çocuğun dan kelime kurmasını bekleyemeyiz ki benm de kızım 13 aylik baba dede anne mama diyor disarda kedi kaçırırız öğrettim parmaklarını şiklatırız ya onun gibi çağırma yapiyor alkış yapar bay bay yapar istediklerini eliyle gösterir ben bu mu şu mu diye gösteririm kendisini bu der gibi gosterir kelimeler ve haraketler bu kadar