Merhabalar. 50 gün oldu dogum yapali hormonlu spiral taktirmak istiyorum. Ancak çok korkuyorum. Zaten doğum basli basina bir travma. O catala tekrar çıkmaya korkuyorum. Bir aletle vajinayi aciyorlar sanırım animasyonlarina falan baktim. Su an iliskide bile canım cok yanıyor. Nasıl yapacagim. Cesarete ihtiyacım var. :(