Merhaba bebeğim şuan 4 ay 5 günlük kolik bi bebek değildi normal gaz sancıları vardı onlarıda damlalar falan hallediyodum hatta damlarıları kesmiştim kendi çıkartıyor diye neyse. Bi kaç gündür sürekli ıkınıyor uykusunda ağlayarak ıkınarak uyuyo sürekli ayaklarını havaya dikiyor damlada fayda etmiyo.Karnından gurul gurul sesler geliyor.Bunu yaşayanlar var mı benim gibi .