juli_naz Miniğim bugün tam 4 aylık oldu 😍🎉 Zaman su gibi akmış! Aylık konsept fotoğraflar yapıyorum ama bu gün aklımda net bir şey yok. Siz yapıyor musunuz? En sevdiğiniz temalar neler? İlham bırakın banaaa 💛✨
Balbulutu juli_naz maşallah 🧡 küplerimiz vardı onla çekiyorduk canım 4 balonla da çekebilirsin yada 4 rakamı yapabilirsin güllerle farklı bir nesneyle güzel hanım 😅🥰
Nsrn1 juli_naz bizim sayılı bir oyun halımız vardı üstünü giydirip onu üstüne yatırıp (hangi aydaysa o sayı görünecek şekilde yatırıp) fotoğrafını çekiyordum 😄 yaz geldiğinde de meyvelerle yapmıştım hem de ek gıdaya geçmişti elinde bir tane kayısıyı kemiriyor ben de kayısılarla 9 yazmışım mesela o şekilde basit şeyler yapmıştım ben 😄
juli_naz Balbulutu günaydın bebeemmm 🫶 erkek için 4 balon iyi fikir …birde patlamış mısır ile gördüm 😁
juli_naz Nsrn1 meyveler ve sebzelerle çok güzel fotoğraflar gördüm Pintereste 😍 bu katısı konspekti de güzel …o halilari gördüm ama almadım …ben geçen ay Croissant ile çektim 😁