melek2742 Çok meşhur oldu bir tane marka var en çok o gidiyor bende kızıma almak için gittim farklı marka varmış aldım ama beğenmedim hem çok minikmiş hemde yapıyorsun ama sağlam tutmuyor şimdi iade edeceğim sorum şu: 18 aylık kızım gerçekten alayım mı o meşhur markayı kızlar kızımın çok aşırı bir ilgisini çekmedi biraz daha yaşına girsin öyle mi alayım diyorum😅 abartıldığı kadar var mı onun yerine legolar oluyor onu mu alsam dedim😅 kullananlar bilenler düşüncelerini söylerse mutlu olurum ☺️
nnoktaa melek2742 zamanında ben de farklı marka aldım. 17-18 aylık falandı. İlgisini çekmedi. Kaldırdım. 26 aylık şimdi. Yine ilgisini çekmedi. Belki gerçekten küçük ve manyetiği çok kuvvetli olmadığı içindir belki de ilgi zamanı gelmemiştir. Arkadaşımın çocukları 3-4 yaşlarındayken çok güzel oynuyordu. Yani bence biraz daha zamanı var gibi. Şu an daha çok fırlatma ilgisini çekiyor.
smfth melek2742 20 aylıkken aldım en uzun oynadığı oyuncak buydu. Magly aldık boyutu iyi bence mıknatısı da güzel tutuyor.
3kedili2bebekli melek2742 magly aldım 1 ay olacak aşırı memnunum bebelerim de memnun 26 aylıklar kendileri bir şeyler inşaa etmeyi de öğrendiler
balkizlar melek2742 ben 3 yaşında aldım kızıma oggia çok oynadı hala da oynuyor kardeşi 18 aylık o da ondan gördüğü için oynuyor
melek2742 nnoktaa bende dedim ilerleyen zamanda mı alsam ucuz bir şeyde değildi belki şu an yaşına uygun oyuncak alayım dşyorum onun yerine
Anneoldum35 Cocuktan cocuga farkedıyor aslında fakat sız onun yerıne lego alın onunla bu yaslarda daha cok ılgılenıyorlar ılerde alırsınız manyetıklerı.benım cocugum 3 yasında pahalı olan markadan aldım yok yuzune bakmıyor 5 dk sonra fırlatıyor yıkıyor😁
alpmila melek2742 benim bebegim 17 aylık şuan hiç oynayamıyor dikkatini cekmiyor abisi 4,5 yaşında o daha cok seviyor bence 2,5 veya 3 yasında daha cok dikkatini çeker
BuzluKahve melek2742 Meşhur marka dediğiniz magna tiles mi? Magly mi? Bence magna tiles çok pahalı, magly de gayet iş görüyor. Oğlum 2,5 yaşından sonra ilgilendi. 1,5 yaş civarında lego duplo daha mantıklıydı
Mavinarsuyu melek2742 Oğlanlar 4,5 ve 3 yaşında. Manyetik bloklarla sağlam vakit geçiriyorlar. İki yaşından beri oynuyorlar. ☺️ Magly gayet iş görür ama yaş grubuna göre ilgisini legolar daha iyi çekebilir. Lego denediniz mi?
melek2742 Mavinarsuyu bir tane almıştım geçen hoşuna gitmişti ama kızım oynarken oynarken sıkılıveriyor😅
HELELEKADIN melek2742 abartıldığı kadar var bende 18 aylıkken aldım inanılmaz sevdi sürekli oynuyoruz markası magly
MamaUygarVibes melek2742 Magna tilesda, magly markada mevcut bizde oğlum her gün , hiç sıkılmadan oynuyor hatta yeni bir set daha almayı düşünüyoruz; Magna tiles metropolis i.
cokbilmismom melek2742 magblok var bizde 108 parça çok çok iyi o diğer markadan ne farkı var bilmiyorum ama çok kaliteli aldığımız. Çok parçalı olanlardan alın az parça bir ise yaramıyor. 17 aylıkken falan hiç ilgisini çekmiyordu bizimkinin suan 22 aylık kendi birleştirmeye basladi