Hayırlı sabahlar kızlar napıyorsunuz 🌸 bugün haftasonu tatili ve okul yok. Havada kötü dışarı çıkamayız evde ne yapabiliriz. 3.5 yaş ve 1 yaş kızlarım ikiside peşimden ayrılmıyor oturup asla ama asla oyun oynamazlar. Acaba diyorum hiç ev işi yapmasam mı yani olur mu. Ben oynamayınca ikiside oynamıyor ne yapılabilir öneri istiyorum