Kızlar ben artık bitik durumdayım. Kızım 5,5 aylık ve 2 aydır uykularımız çok bozuldu. Gündüz uykuları çok zor geçiyor haliyle geceye de yansıyor uyanma sayıları. Gündüzleri toplamda max 1,5 - 2 saat uyuyor. Desteksiz uyurdu artık kucakta sakinleştirip kucakta geze geze uyutuyorum. Onu okşayarak beyaz gürültüyle. Bunlar aslında sorun değil hemen uyusa. Ama çok uzun sürüyor. ChatGPT ile uyku eğitimi denedim aslında iyi de gidiyordu ama yine bozuldu. Yani iki uyku arasındaki uyanıklıktır oda karartma loş ortam rutin falan hepsine dikkat ediyorum ama yok. Bir şeyler yanlış gidiyor.
Uyku eğitimi alıp da memnun olan var mı? Gereksiz mi yoksa? Nasıl ilerlediniz eğitim boyunca?