dilarakrt dahiliye bölümüne gidip tüm kan değerlerine baktır, mesela ben kendimi depresyonda sanıyordum ama d vitamini ve folik asit değerim dipleri görmüş 😅 ne iş güç ne yemek yapasım vardı uykum vardı uyuyamıyordum, sürekli halsiz, yorgun, uykusuz ve agresiftim. Şükür değerler düzeldikce kendime geliyorum.