melike_54 sizinkinde farklı olarak deride problemler oluyor bizde deride egzama konak vardı ama hafifti ayrıca belirtilerin sıfırlanması gerektiğini düşünmeyin bana doktor örneğin fışkırarak kusmuyor az kusuyorsa yiyebilirsin demişti sen yemezsen oda yemez demişti diğer doktorda iki kere kaka yapan bebek 8 kere yaparsa kes demişti yani belirtiler olur zamanla bağırsak alışıyor etkiler azalıyor hiç etki olmasın dersen sütün kalitesi düşer sadece denemek için sütü kesebilirsin bir müddet sonuçta peynir falan yiyeceğin için gözlemlemiş olursun yumurta kısmına yorum yapamıyorum ben yiyorum hiç kesmedim ama çok yumurta yiyen biri değilim zaten