Selam kızlar,
Bebegim 4 aylık oldu uyurken yada uyanıkken kulağıyla oynuyo tutuyo çekiyo yada eliyle oraya dürtüyor hatta yüzünü çizip kanattı . Ağrı mı kaşıntı mı bilmiyorum ağlama krizi yok ama bazen yüzüme bakiyo gözleri dolu dolu oluyo dudağını düşürüyor kulağını tutuyo anlıyorum ağrıdığını. Dış ile ilgili olabilir yazıyı internette ama bide hastaydım 2 haftadır grip oldum geçti sayılır şimdi benim bebeğim hasta olmadı amburnu falan tıkandı aktı bi ara ondan mıdır yaşayan var mı yada evde yapabileceğim bişey kontrolüne gitcek p.tesi zaten