gezenlady 23 haftalık oldum bı yaptırmak bı yaptırmamak isityorum,maddi durum zor bıraz devlettede sıra gelmiyo,çaresiz kaldım ne ypabılırım
Niyesordunbucevabi gezenlady şöyle yaptırdım ekstra perinatolojiye gidiple baktırmadım. Özel hastane takipliydim zaten doktorum detaylı baktı gerekli gördüğüm bi sorun olursa gidersin demişti
UrbanMom gezenlady benim doğum paketime dahildi ayrıca ücret ödeyip yaptırmadım, arkadaşım onun icin özel bir klinikte yaptırdı 2023 fiyatı 1000 TL vermisti simdi bilmiyorum bence yaptırın cunku gercekten herseye detaylı bakıyorlar
EypMom gezenlady biz yaptırmadık zorunlu değilki doktorumuz yaptıralım dedi her gitmemizde ama biz reddettik
MamaUygarVibes gezenlady Yaptırdım, bence çok önemli bir şey çocukta olabilecek herhangi bir sıkıntıyı erken tespit edebiliyorlar .
busrakizinbebesi Ben o tahlillerin hiçbirini yaptırmadım ama size yaptırmayın diyemem şahsen vicdanınız annelik duygunuz size ne söylüyorsa onu yapın. Bebeğimde hamd olsun sağlığı yerinde bir bebek