gulefsan1 benim bebeğim doğduğunda 52 cm 4085 gramdı. Kız bebek.
Hemşire doğurduğum gün maşallah üç aylık bebek doğurdun dedi. Kızım iri yapılı. Uzun. Şu an üç yaş çocuklar yanında bebek kardeşi gibi duruyor. Kendisi de 3 yaşında ama herkes 5 yaş sanıyor. Orada gördüğünüz bebek verileri standart bebek ölçüleri değildir. Standart üstüdür. Kendinizi onlarla kıyaslayıp üzmeyin.
Biz üç aylık aşıya gittiğimizde kızım 6 aylık bebek görünümündeydi. Orada karşılaştığımız üç aylık bebekler de kızımın yeni doğan hali gibiydi. Ama normal olan onlardı.