Öncelikle sakin ol, bahsettiğin 3 aylık bir bebek. Atak dönemleri, sebepsiz ağlamalar her zaman olacak. Şimdiden bu kadar sinirliysen bebek yaş almaya başladığında ne yapacaksın. Vardır bir sorunu, doktorunuza danış. Eğer bir sorunu yoksa huzursuz bebek olabilir, bazı bebekler sebepsiz yere huzursuz olabiliyor.