Bebeğim bi haftalık sütüm var ilk zamanlar gayet güzel kavrayıp emiyordu ama 4 gündür bi savaş halinde göğsüme geldiğinde direk ağlıyor tutmaya çalışıyor tutamayıp ağlıyor kendini geri çekiyor sarılık olmasın diye mama takviyesi vermiştim buna ek olarak sağdığım sütü de biberonla verdim bu durumdan nasıl kurtulabilirim