Biberon meme gibi değil çok daha hızlı akışa sahip, biraz yavaş akışlı biberon tercih edin eğimli yatırarak besleyin tam yatırmayın. Bebeklerin solunum yolları çok dar zaten o yüzden hırıltı da normal korkmayın, bizim bebişte de oluyordu büyüdükçe geçti