Hanımlar öneriniz üzerine doktora götürdüm ama kendi doktorumuz izinliydi, başka birine götürdüm ciğerleri dinlendi direkt ventolinli hava verelim dedi röntgen istedi, halbuki bebeğimin genel keyfi iyiydi ama ciğerlerinde balgam vardı hırıl hırıldı çocuk, izn vermedim, gittim nebulizatör aldım serum fizyolojik koydum onu soluttum iki gün ara ara bunu yapıp sırtına pat pat vurarak balgamı sökmeye çalıştım, o şekilde kurtulduk. İki günde ciğerlerindeki hırltı geçti geniz akıntısı azaldı, bu tedavi şeklini osman gönülalın videosunda görmüştüm, iyi ki de boşuna röntgen çektirmemiş astım ilacı verdirmemişim. Bu bana büyük tecrübe oldu size de anlatmak istedim zaten 3 yaş altı bronşit veya bronşiolit vakalarında bebeğin emmesi iştahı iyiyse ateşi yoksa ilaç verilmesin antibiyotik asla verilmesin diyorlar zaten virütikmiş antibiyotik gereksizmiş