Gizem-Demir herkes farklı olabiliyor.Ben kızımda 6 ay sonra oldum çok rahattı .Şimdi oğlum oldu 40 günlükken adet oldum geçen günlerde ikincisini oldum .Bana sezaryen olduğum için geç olur demişlerdi normal doğum olanların rahmi daha çabuk toparlanıyor erken oluyorlarmis galiba ama tabi oda kişiden kişiye değişiyor .Şahsen ben. 2 yıl sonra olanı hoc görmedim .Bir de anlamıyorum hemen adet olunca ne oluyor çünkü bana sürekli soruluyor bu soru