Kızlar merhaba bebeğim 43 günlük doğum kilosu 3.750 di 1 aylık kontrolünde 4.530 olmuştu. Sorum şu gündüzde gece de en uzun 3 saat uyumasına izin veriyorum çünkü doktor 3 saatte bir emzir dedi ama çok kısa geliyor bize bu süre çünkü bebeğimin zaten uykuya geçmesi 1-2 saati buluyor e bide derin uykuya da hemen geçmiyor benim uyandıracağım zaman çocuk ya yeni uyumuş oluyor ya da derin uykuya yeni geçmiş oluyor yani uykusunu alamıyor. Ne zamana kadar böyle uyandıracağım ya vallahi üzülüyorum uyutmadığım için ama aç kalmasından da korkuyorum. Her doktor herkes farklı bir şey söylüyor bazı arkadaşlarım var onların doktorları uyandırma demiş sağlık ocağında ki ebemiz uyandırma diyor kafam çok karıştı ve aç bırakmaktan korkuyorum