Sonsuz18 Kızlar hiç şuan Modadır anlamam kız kardeşim kulpsuz yaptırırdım diyor ilk defa gördüm bende nasıl açılacak uğraştırıcı olmaz mı malzemesi de çok su izi bırakır gibi Ztn şuan kullandıklarım ona benziyor ama kulpluydu sürekli parmak izi çabuk kirleniyordu bilemedim hani rahatlık da lazım benim için siz olsanız nasıl yapardınız görsel de atabilirsiniz
meliketekinn Sonsuz18 bence bir evet şuan kullandığınıza benziyor olabilir ama diğerlerinin temizliği sıkıntılı olabilir yani benim için olurdu hele ki bebeğiniz duraksızsa 🙂çünkü modellerinden dolayı detayları uğraştırıcı olabilir
Marianne Sonsuz18 benimki en son fotoğraftakine benziyor. Tavana kadar yaptırdım, parlak beyaz lake boya, kulplu, ama kulpları farklı, bu kadar geniş model değil. İz kalmıyor, leke izleri kolay çıkıyor. Tezgahım da beyaz. Mat renk kullandım, pişmanlık.
bussbety Sonsuz18 beyaz olan kulplu bende var hem mat plunca leke çıkması çok zor ayrıca arası derzli fayans olması baş belası ben ilkini seçerdim . Kulpsuz fayansı dümdüz lekesi yağı çok çabuk çıkar . Ve parlak olduğundan yüzeyi hemen çıkarır lekeyi
Sonsuz18 bussbety yaa ben daha rahat sanmıştım onları bu kulpsuzluk karıştırdı kafamı aslında nasıl açıcam çok uğraştırıcı
Mnbj123 Balkizlarim tabiki estetik görünüm açısından açık ara 1 kapaklar yeni sistem bas aç yapılıyor ben kullanıyorum güzel
bussbety Sonsuz18 dediğim gibi ben kullanıyorum lekeyi çıkarması ayrı dert o derz araları ayrı dert öbür türlü dümdüz olsa şimşak temizler çıkarsın girinti çıkıntı beni çok oyalıyor hatta yapamıyorum artık bebe ayağımda ağlıyor .
Mnbj123 Sonsuz18 ben genel olarak memnunum kahve köşesi de yaptırdım yeni oda bas aç kulpsuz leke tabiki oluyor siliyorum
esrnr Model çok güzelmiş çok modern ve kulpsuz annem kullanıyor aşırı rahat el iz aman aman olmaz alt tarafından hafif çekip açılıyordu anneimnki